آرزو ها...!
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 8 تير 1393 ساعت: 2:5

شب آرزوها مجددا آغاز شد و من تنها در حسرت یک ارزو مانده ام

 

آرزویی که سال هاست در پی اش سختی های فراوان کشیده ام

 

شب ها بی خوابی،روز ها بی قراری،هفته های تکراری،سوخته ام

 

خدایا در این شب پر از احساس و آرزو با گوشه چشمی به این دلم

 

و با تمام خوبی ها و بخشندگی ها و مهربانی هایت پرده دلم را بگشاء

 

آمین...!

 

 

آرزو،آرزوی با تو بودن،آرزوی لحظه ای بوئیدنت

 

آرزوی یک بوسه،آرزوی در آغوش گرفتنت

 

میگویند در این شب از خدایت چیز های کوچک نخواه

 

خواسته هایم به نظر پوچ و بی نهایت کوچکند

 

ولی این نهایت ارزوی دلم است

 

کاش در ارزوهای مقدس و زیبایت

 

ذره ای یاد ماهم باشی...!



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت19:14---17 مرداد 1393
سلام وبت خوشگله

آفاق
ساعت14:15---31 تير 1393
فقط برای خودم هستم..!!

ن زیباییم..

ن مهربان..

ن عاشق..

و ن محتلج نگاهی..

فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست

فقط مال خودم هستم

...خود خودم...

صبورم و عجول...

سنگینم و مغرور...

با یک پیچیدگی ساده برای تو که

چهره رنگ شده می پرستی ن سیرت آدم

هیچ ندارم

راحت را بگیر و برو..

حوالی ما توقف ممنوع است


reza
ساعت0:37---16 تير 1393
به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 95320
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس